jueves, 30 de agosto de 2012

i'm wishing                                                                                         eu quero
for the one i love                                                                 que o meu amor
 to find me                                                                               me encontre
today                                                                                                en fim
i'm hoping                                                                                         eu sohno
and i'm dreaming of                                                            que el e de chegar
the nice things                                                                                   cantando
he'll say.                                                                                            pra mim
                                                   ♥

No hay comentarios: